FAMILJENBUS

måndag, november 30

I kväll..

...har jag äntligen kommit på hur jag får tag i mina videofilmer på min mobil så denna gången kommer jag försöka visar er mer än 13 sekunders film =)
I dag har Alex gnällt och gnällt. De är så olika Alex och Colin. Colin hör man knappt, han reder sig själv den enda gången som jag hör honom är om han är hungrig eller trött...Alex däremot är det mycket gnäll från. Han skulle behöva ta för sig lite mer och ge tillbaka lite på sin bror när han snor hans napp osv.

Eftersom de söta tvillingarna jämt ska bråka (läs Colin) så har vi bestämt oss för att köpa en ny vagn. Vet inte riktigt vilken men det måste vara en vagn som skiljer dom åt... Inte en Phil och Ted, en sån som de sitter under varandra för då är det synd om den som inget ser annars är den bra! Funderar på en Babytravel el Urban Jungle. Baby.t. är ju 10xbilligare..Vad jag dock vet är att den nya vagnen ska ha 2 hjul och helst inte svängbara är det det ska de kunna låsas och absolut inte små hjul...det är inget bra...krånglar mycket och bökigt att köra på kullersten osv. Egentligen är jag 100% nöjd med min Emmaljunga city cross...den är verkligen toppen på alla plan och går att köra ÖVERALLT. Babytravel är med lufthjul och då kommer jag att få springa med pumpen i benfickan hela tiden...Jaja vi får se vilket det blir..lutar åt babytravel..men bytet måste ske snart. Sist jag var på stan med madde var Alex trött och för att Colin då skulle låta honom vara så fick vi bära på honom... han väger ju inte 5kg längre...


Annars har vi inte gjort så mycket, lekt och myst! Har regnat hela dagen! I morgon har jag knatte, fnatte och tjatte hemma =) ska nog göra ljuslyktor med liam!

Och Colin har fått 2 tänder till, uppe *sötnos* nu har han två uppr och två nere =)
Ps. Det tog en hel evvvviiigggghet att ladda upp videona så jag får fortsätta i morgon kl är nu 00:01 och jag har bara laddat upp två st på typ 1 tim...

Kram

Sandra


Syns inte så bra på fotot men här e trädet som skiner upp vår kväll =)














3 kommentarer:

  1. Gud va ni é taskiga, stackars Alex. (Men det såg kul ut hihi )

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har en Emmaljunga Cangaroo, jätte nöjd med den och den finns som dubbel vagn med.... låsbara hjul och inga luft hjul!
    Såg en bra på blocket nyss!!! Svart!

    Hoppas att du hittar någon vagn som du blir nöjd med!

    SvaraRadera
  3. Åh, de är bedårande söta dina barn! :)

    Kan tänka mig att det var jobbigt med kläder när du hade tvillingarna i magen.. Tror jag har sett en magbild på Familjeliv, om jag inte minns fel.. Såg tungt ut.

    Det är kul med mammakläder, för de framhäver magen så fint :) .. men känns inte lönt att köpa en massa som bara kommer att ligga nerpackat sen..

    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera