FAMILJENBUS

onsdag, november 25

Banken..Bvc...och Grays..

Då har onsdagen snart passerat denna veckan...
Bvc-Maggan var här i em. Hon berättade att vaccinet i Jkpg nu är slut...stackars dom som köade igår! Nåja hon kom ju hit för att det var 3-års kontroll för Liam. Hon hade med sig en påse med olika saker, små dockor, litet bord, stolar, spis och toa. Hon testade så att Liam kunde säga och förstå de olika sakerna och det kunde han. Men talet är ju lite sent så hon kommer att återkomma med en tid till dr på bvc somska kolla om det finns evt vätska bakom örat annars kommer h*n skriva en remiss till öron dr och evt en till logopeden. Jag längtar så efter att kuna prata med honom, fråga hur han har haft det hos Mimma, vad de gjort, vad han vill osv..föra ett samtal helt enkelt! Sen fikade vi, lusekatter och pepparkakor. Efter att hon åkt lastade vi in familjen i bilen och körde till banken där vi öppnade ett konto till mig! Jag kommer att lämna Swedbank för SEB! Sen åkte pelle och jobbade och jag och barnen lagade middag det fick bli korv och maccaroner eftersom klockan hade tickat iväg...Liam kollade i tallriken och sedan på mig och sa Tack Mamma...(precis som om..tack mamma för att jag äntligen får korv och maccaroner)

Kvällen har jag fördrivit med att föra över mina 736 mobil foton till datan så nu är det tomt i telefon..och självklart har jag kollat på Grays. Skulle haft Stubb och Madde på middag här i kväll men de orkade inte och drog sig ur!!!

I morgon blir det nog stan för min del..tänkte gå ett varv runt rocksjön (5-6km) och sen äta lunch på A6 och köpa varma täcke till twinsen!

NU väntar sängen på mig!

God natt alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar