FAMILJENBUS

fredag, november 27

Fredag morgon....


Först vill jag börja med att skriva:


GRATTIS älskade Louise till din förlovning med Fredrik!

kom i håg att: Kärleken är det enda som blir större när man slösar med det.



Fredag morgon och man är lite små bakis =( kan dessvärre inte skylla det på någonannan än mig själv! Hade varje fall super trevligt i går! Först gick jag och madde på A-6 och kollade lite sen bjöd dom på mat hemma hos oss. Madde lagade Räkor med sting, (och stubb skalade räkorna
=)) jätte gott! Innan maten hade de köpt en chocklad glögg, den var jätte god! Jag brukar inte tycka om rödvinsglögg men denna var jätte god...smakade som om russinen och mandlen hade smält! Till maten delade jag och Madde en flaska vit. Sen skulle jag lära mig dricka rött...Per är i väg på utbildning, den stackaren mår nog inte så bra! Men jag hade JÄTTE kul!

Twinsen leker i sina sängar och Liam kollar på tv. Jag dricker mitt morgon kaffe, ett måste för att överleva!

Uppdaterar mer sedan...kanske några bilder!

KRAM

1 kommentar:

  1. Jag har tittat bakåt i tiden, fan vad denna går fort trots att denna är statisk.//PaPPa

    SvaraRadera