FAMILJENBUS

torsdag, oktober 8

SHIT


Shit shit shit klockan är 00.21 och jag sitter här fortfarande..skulle bra kolla EN sak...
Okej det var en sak jag kollade men den saker har tagit 1,5 timar nu men förhoppningsvis kommer något gott ur denna 1,5 tim då har den varit värd att slösa vaken tid på =)

Har tränat i dag, mamma stepp, ett super bra pass, inte som mamma jympan, skit kasst pass (el hur soffan hihihihihi) 

Tack för i dag soffiporr, alltid trevligt att ses. Men jag skulle vilja äta frukost igen... det är ju så gott med skramlade ägg, bacon, kaffe, yoggi, våfflor mm *mums*
Skulle väl egentligen inte äta sådant, men den dära duma demonen i min mage ropar jämt efter onyttiga saker. Hamm skulle kanske uppsöka en häxdoktor som kunde ta bort demonen matvrak. 

Nej! Nu hör ni måste jag ta och sova... Jag kommer att vara tröttis i morgon och kan bara skylla på mig själv då (om inte tvillingarna krånglar i natt förstås)

GodNatt 


*Fem fingrar ska skydda er, ett är månen ett är solen ett är poolstjärnan bakom månen, ett är hopp och ett är tro... Handens fem fingrar vaggar er till ro*

                                                     *kärlek*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar